Soalan Subjektif Matematik Tingkatan 2. Bahasa arab, bahasa cina, bahasa tamil, bahasa iban, bahasa kadazandusun, bahasa semai, pendidikan moral, bahasa malaysia, pendidikan seni visual (psv), sejarah, teknologi maklumat dan komunikasi (tmk), pendidikan … Sistem penilaian kendiri yang lengkap dengan praktis objektif, praktis subjektif, praktis pentaksiran bilik darjah (pbd), pentaksiran sekolah (ps), ujian lisan, dan kertas ujian;
Sistem penilaian kendiri yang lengkap dengan praktis objektif, praktis subjektif, praktis pentaksiran bilik darjah (pbd), pentaksiran sekolah (ps), ujian lisan, dan kertas ujian; Matematik (mathematics), sains (science), pendidikan islam (pai), pendidikan jasmani dan pendidikan kesihatan (pjpk), pendidikan kesenian. Pelajar dan guru dapat memanfaatkan penggunaan ict bagi memberikan impak kualiti yang baik dalam pembelajaran pada masa kini.
Bahasa arab, bahasa cina, bahasa tamil, bahasa iban, bahasa kadazandusun, bahasa semai, pendidikan moral, bahasa malaysia, pendidikan seni visual (psv), sejarah, teknologi maklumat dan komunikasi (tmk), pendidikan …
Pelajar dan guru dapat memanfaatkan penggunaan ict bagi memberikan impak kualiti yang baik dalam pembelajaran pada masa kini. Sistem penilaian kendiri yang lengkap dengan praktis objektif, praktis subjektif, praktis pentaksiran bilik darjah (pbd), pentaksiran sekolah (ps), ujian lisan, dan kertas ujian; Pelajar dan guru dapat memanfaatkan penggunaan ict bagi memberikan impak kualiti yang baik dalam pembelajaran pada masa kini. Matematik (mathematics), sains (science), pendidikan islam (pai), pendidikan jasmani dan pendidikan kesihatan (pjpk), pendidikan kesenian.